top of page
Ara
  • Yazarın fotoÄŸrafıElcin Sirius

Cinsiyet uyumlama süreci için ülkemizde bulunan hastaneler

Cinsiyet uyum sürecine başlamak için başvurabileceğiniz hastanelerin 2023 Ağustos tarihli güncel listesidir. Süreçler ile ayrıntılı bilgiyi trans bireylere danışmanlık veren kurumlardan talep edebilirsiniz.

Türkiye'de devlet tarafından sağlık sigortası kapsamında olan her birey bu süreçte ameliyatlardan ücretsiz olarak yararlanabilmektedir. Devlet kurumlarında çok fazla olmasa da güzel ameliyatlar yapan doktorlar mevcut.

Eğer listede olmayan bir il , hastane biliyorsanız güncelleme için bizlere ulaşabilirsiniz.

Süreçlerin bulunduğu hastanelere ilk olarak psikiyatri bölümünden randevu alınarak başvuru yapılmaktadır. Daha kapsamlı bilgi için Trans bireylere uzman danışmanlık veren dernek, stk lara ulaşabilirsiniz


Ankara :


- Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Cebeci Arastırma ve Uygulama Hastanesi

- Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi

- Gazi Üniversitesi Sağlık Araştırma ve Uygulama Hastanesi



Antalya :


- Akdeniz Ãœniversitesi Hastanesi



Adana :


- Çukuroava Üniversitesi Balcalı Hastanesi



Bolu:


- Abant İzzet Baysal Eğitim ve Araştırma Hastanesi



Bursa :




- Uludağ Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi



Eskisehir :


- Osmangazi Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi


Ä°stanbul :


- İ.Ü Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Hastanesi

- İ.Ü Çapa Tıp Fakültesi Hastanesi

- Marmara Üniversitesi Tıp Fakültesi Pendik Eğitim ve Araştırma Hastanesi

- Erenköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi (Burada süreç psikiyatri takibi yapılıp rapor düzenleyip Marmara ya da Cerrahpaşa Endokrine yollanarak gerçeklesmekte.)




Ä°zmir :


-Ege Üniversitesi Sağlık Araştırma ve Uygulama Hastanesi




Kayseri :


- Erciyes Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi


Kocaeli :


- Kocaeli Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi




Malatya :


- İnönü Üniversitesi Turgut Özal Tıp Merkezi Eğitim ve Araştırma Hastanesi


Mersin:


- Mersin Üniversitesi Sağlık Araştırma ve Uygulama Hastanesi


Samsun :


- Ondokuz Mayıs Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi



TekirdaÄŸ :


-Namık Kemal Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi


Trabzon :


- Karadeniz Teknik Ãœniversitesi Farabi Hastanesi


Van :


Yüzüncü Yıl Üniversitesi Dursun Odabaşı Tıp Merkezi Eğitim ve Araştırma Hastanesi


Zonguldak :


- Bülent Ecevit Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi





3 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
Yazı: Blog2_Post
bottom of page